Menu

Wat Drukland onderscheid van andere online drukwerk aanbieders is dat zij een omruilgarantie hanteren. Mocht je dus niet tevreden zijn met een bepaald product of de kwaliteit ervan dan kun je dat bij Drukland met de omruilgarantie ruilen. U vindt hier lage prijzen omdat Drukland orders slim combineert. Door de productie efficiënt in te richten is de kostprijs lager. Daarnaast heeft Drukland geen dure accountmanagers in dienst en betaalt het geen grote kapitalen aan een kantoor.

Drukland
Drukland
Drukland
Drukland
Drukland
Drukland
Drukland
Drukland

Het assortiment is gelijk aan dat van de meeste drukwerkers. Binnen de onderstaande productcategorieën biedt Drukland producten aan: Promotie Huisstijl Buiten Beurs Thuis Horeca Wat het assortiment van Drukland uniek maakt is het feit dat het een ontwerp tool biedt. U kunt dus zonder eigen ontwerp software als Photoshop of InDesign toch een mooi ontwerp maken op de website van Drukland.

Drukland claimt de goedkoopste drukkerij te zijn met de snelste levering. Met vele kortingsacties en aanbiedingen op de website en reviews van de trustpilot is wel op te merken dat je hier doorgaans voordelige prijzen vindt. Daarbij wordt uw bestelling altijd gratis geleverd.

Voor specifieke vragen kun je terecht bij de klantenservice van Drukland.nl. Deze is bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 18:00. Er is zelfs een chatservice beschikbaar voor direct contact.

Bezoekadres: Exportweg 10 9301 ZV Roden

Telefoonnummer: 088 3500 100

Voordelen

  • Scherpe prijzen

  • Snelle levering

  • Eigen productie

Nadelen

  • Geen ontwerp service

  • Geen chatservice

Bedrijfsinformatie

  • Online ontwerptool
  • Sjablonen en beeldbank
  • DTP Service
  • Thuiswinkel Waarborg
  • MKB Keurmerk
  • Webshop Keurmerk
  • Betaalmethode; Ideal, Creditcard, Paypal, Op rekening, Vooruitbetaling

Deel jouw ervaring

Ervaringen met bedrijf 'Drukland'

4 years ago door Joep Verstraten over Drukland

De omruilgarantie is een leuk onderscheidend punt. Echter bleek het in de praktijk nog wat lastiger om te bewerkstelligen. Het is uiteindelijk wel gelukt omdat mijn order verkeerd was verwerkt. Ik heb moeten mailen en bellen. Gelukkig werd het dan toch netjes opgelost. Al met al een prima drukker alleen is het niet altijd even makkelijk met retouren van producten. Al gok ik dat dit bij alle bedrijven is.

3 weeks ago door Ralphie Nano over Drukland

Het is totaal niet mijn stijl om een negatieve review te schrijven, omdat ik liever in een persoonlijk contact de zaak oplos. Goedkoop is in deze helaas duurkoop. De plaatselijke scoutingvereniging zal, hoop ik, blij zijn met de lading oud papier áls deze geleverd wordt........ Zoals vaak in de diverse reviews over dit bedrijf naar voren komt, is de bejegening van de klanten, dit heb ik ook ervaren en vandaar dat ik mensen graag wil waarschuwen 2x na te denken om met een organisatie als deze zaken te doen. Helaas heb ik vooraf niet goed gekeken naar reviews en ervaringen van andere mensen. Helaas heb ik, voordat ik mijn drukwerk naar dit bedrijf stuurde, online geen onderzoek gedaan. Voornamelijk vanwege een tip van een vriend die overigens wel tevreden is/was over de dienst van dit bedrijf. Ik heb 2 dagen thuis zitten wachten op de bestelling die niet aan kwam. Hierover contact gehad voor het weekend en na het weekend geïnformeerd naar de status. Zeer kinderachtig te woord gestaan en zoals hier al vaker gemeld, niet professioneel behandeld. Na 5 werkdagen heb ik een mail gestuurd met de vraag of men misschien aan kon geven wat er met de bestelling aan de hand is/was. Tot op heden geen reactie.... Misschien is het een tip voor de eigenaar om de servicedesk medewerkers een cursus klachtenafhandeling te laten doen, zodat zij de klant het gevoel geven dat er werkelijk iets gedaan wordt met het probleem dat de klant heeft. Je wordt hier als klant niet serieus genomen, met je en jij aangesproken alsof je een vriend bent. Als je daar iets van zegt, wordt de telefoon opgehangen...... Al met al heb ik mijn flyers nog steeds niet binnen, heb ik nog geen uitsluitsel over de status en kan ik zodra de bestelling binnen komt, deze in de prullenbak gooien, omdat de actie die ik er voor november ingezet heb, niet meer haalbaar is. Inmiddels al 8! werkdagen aan het wachten, terwijl op de site staat dat er binnen 4 werkdagen geleverd wordt........... Voor mij is het de eerste en laatste keer dat ik via deze organisatie een bestelling doe.

Deel jouw ervaring